Jste zde: orlenunipetroldoprava.cz > CZ/  Nabídka služeb/  Čisticí a pařicí stanice cisteren/  Čištění železničních vozů
Velikost textu:  A AA
Čištění železničních vozů
Technologie čištění železničních vozů:
  1. Paření - do vnitřku nádoby se přivádí středotlaká pára o tlaku 0,8–1,2 MPa a teplotě 190–230°C
  2. Průplach rozpouštědlem (dle potřeby, zejména u tmavého zboží)
  3. Výplach teplou (horkou) vodou: Průplach se provádí vodou o teplotě 60 – 90°C a tlaku 1 – 1,5 MPa. Pomocí rotační trysky Fury je teplá (horká) voda rozstřikována do nádoby.
  4. Výplach studenou vodou, případně tlakovou studenou vodou Výplach studenou vodou o tlaku 0,45 MPa a 1,6 MPa se používá u železničních cisteren za účelem čištění některých produktů, nebo pro zchlazení pláště nádoby po horkém čištění.
  5. Tlakové čištění čerpadlem Uraca 850 bar - lze provést jen u cisteren a kontejnerů s vrchním plněním (dómem), bez vnitřních peřejníků, žebříků a výztuh
  6. Sušení vzduchem Podle potřeby je možné ruční čištění, čištění povrchů a konečné ruční dočištění.

Používané čistící látky

Každému zákazníkovi se věnujeme individuálně a čistící proces sestavujeme na míru. Při naší práci používáme čistící látky od předních renomovaných výrobců, jako jsou NOVATO(CZ), AMSTUTZ(SUI), VECOM(NL), FINKE LUBES(DE), s nimiž spolupracujeme na optimální skladbě čistidel a jejich užití na dané produkty k maximální spokojenosti našich zákazníků.

Čištěné produkty

​​​Dle ADR/RID​ Poznámka / omezení
třída 2. jen po vydusíkování
třída 3. bez omezení
třída 4.1. jen kapalná síra
třída 8.​ jen prázdné cisterny
třída 9. bez omezení

Cena
Cena čištění se řídí platným ceníkem. Po každém čištění vydáváme atest o kvalitě čištění - ECD.

Kapacita
Čistící stanice disponuje 16 stáními pro železniční vozy​​​​

 
 

Značky Skupiny UNIPETROL